pátek 20. července 2018

Promoce


Od doby, co jsem napsala na blog poslední článek, se toho hodně (fakt hodně) událo. Dopsala jsem bakalářku, úspěšně ji obhájila, udělala jsem státnice a dostala jsem se na magistra (jo!). Den po státnicích jsem přemýšlela, co vlastně budu dělat se svým životem, haha, protože jsem se najednou nemusela učit a mohla jsem se celý den dívat na seriály spát.

A i když jsem si myslela, že po státnicích budu mít zasloužené volníčko, pěkně jsem se spletla, haha. Hned po státnicích jsem se začala připravovat na přijímačky a teď zase doháním práci, která se mi za ty dva měsíce nakupila.

Pořád taky někde lítám (třeba hlavou v oblacích), byla jsem na pár dnů v Krkonoších a na božím Aerodromu (Lana Del Rey, Kodaline )... a snažím se hodně číst. Naposledy jsem četla knížku Losos v kaluži - pokud se chcete zasmát a na chvíli vypnout, určitě si ji přečtěte! Chci také naplánovat nějaké výlety, abych konečně vypnula a užila si zaslouženého volna!

Dnes bych vám chtěla ukázat fotky z promocí. Musím říct, že i když jsem si prvně říkala, že promoce jsou takové divadlo pro rodinu, nakonec jsem si je opravdu užila. Přiznám se, že jsem se celé promoce usmívala a nemohla jsem si pomoct. A taky...byla jsem dojatá. A to dost. Dostala jsem nádherný květiny a společně s rodinou jsme to oslavili vynikajícím obědem. Byl to nádhernej den, kdy jsem si uvědomila, že jsem si splnila svůj celoživotní sen a vystudovala žurnalistiku. Po tom jsem toužila od osmý třídy na základce. A i když titul v dnešní době neznamená nic výjimečného, pro mě to výjimečné je. Splnila jsem si sen, pracovala tři měsíce v Českém rozhlase a dnes jsem díky tomu tam, kde jsem. A jsem šťastná.

Pamatuju si, jak mi (už na základce) učitelé říkali, že novinařina je těžká a není pro každýho. A taky, že se tam nedostanu. Kdybych měla všechny tyto lidi poslechnout, nedostala bych se tenkrát ani na gympl. Chci vám jen říct...jděte svými sny. I když se zdají být nereálné...








10 komentářů:

  1. Strašně moc gratuluju! ♥ Je krásný, že sis splnila sen :) Já jsem letos taky udělala bakaláře, promoce mě ale čekají až v listopadu, ale upřímně stejně nevím, jestli tam půjdu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky moc gratuluju ♥ promoce jsou krásné, určitě tam jdi :)

      Vymazat
  2. Woow gratulujem k tvojim úspechom, si krásna!

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně napsaný článek i krásné fotky! :) A moc moc gratuluji! :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kytice je fakt moc pěkná :) Gratuluji, žurnalistika sice není nejlehčí, ale když člověka baví, rozhodně by to neměl vzdávat.

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně moc ti gratuluju, misí to být super pocit! A kytky jsou krásné :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji a ty bílé šaty ti strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow gratulujem!! :) A veľmi ti to pristane na fotkách aj s kyticami! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti gratuluji!! :)) a kytičky jsou úplně nádherné a sluší ti to! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji. Já si ještě živě vybavuji svoji promoci. :) Mamka mi k ní dala náramek Spojení. Nádherný šperk, který na výjimečné příležitosti nosím do teď. :) Mám ho fakt hodně ráda. :) Navíc k němu člověk cítí ten citový vztah a hodí se na formální příležitosti jako jsou promoce, svatby, maturity a já nevím, co všechno dalšího. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥.