středa 4. října 2017

Zpátky v Brně.


BRNO pro mě bude vždycky taková srdcovka. Město (a místo), kam se budu vždycky ráda vracet. Spousta zážitků a taky vzpomínek, za které jsem neskutečně šťastná. Brno pro mě vždycky znamenalo takový druhý doma. Tenhle semestr je ale něčím zlomový - takový můj nový začátek. 

Poprvé tu jsem sama. Tak nějak mi tu chybí moje spřízněná duše. A je to všechno takový těžší. Nemám se ke komu vracet, trávím volný čas bloumáním po městě, kafíčkuju (máte tip na nějakou pěknou kavárnu v Brně?) a na byt se vracím spíš proto, že musím. Najednou tu na mě nikdo nečeká, nemám se s kým podělit o svoje radosti, starosti nebo o všemožný myšlenky, který mi pořád lítají hlavou. Na druhou stranu víc čtu (a chybělo mi to). Čtu po cestě do školy, v tramvaji, ve škole, v každý volný chvíli (dneska jsem třeba dočetla Osm od Radky Třeštíkové, což rozhodně doporučuji!).

Na každý špatný nový věci si musíme umět najít něco pozitivního. Takže? Víc čtu. Chodím do kaváren. Zařizuju. A taky se snad víc začnu věnovat blogu (jo, už to tu bylo několikrát, ale tentokrát to snad vyjde). Poznávám brněnský uličky. Víc si vážím těch společných víkendových chvilek ♥. 

A co vy? 

- jaká místa v Brně jsou vaše nejoblíbenější? 
- do jakých kaváren nejradši chodíte? 
- jakou knížku byste mi doporučili?




2 komentáře:

  1. Já v Brně nikdy nebyla, ale ráda bych se tam podívala :) kávu moc nepiju, ale teď se jí snažím přijít na chuť a najít si nějakou oblíbenou. Začínám teď číst knížky od Nesba, prý jsou dobré :)

    LENN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥.