pátek 24. listopadu 2017

Podzimní oblíbenci


S blížícím se koncem listopadu vám chci doporučit několik kosmetických produktů, bez kterých jsem na podzim neudělala ani krok. Některé kousky už jsem si pořídila po několikáté a myslím, že by se mohly hodit i vám. Tak pojďme na to. 

Už delší dobu jsem pokukovala po nějakých "podzimních" očních stínech. Nakonec u mě zvítězila paletka matných očních stínů v odstínu Essential Mattes od Makeup Revolution London. Nejsem žádný extra velký znalec kosmetiky, ale musím říct, že jsem se trefila s výběrem dobře. V paletce najdete 12 odstínů, takže s jednou paletkou můžete vykouzlit hezké podzimní líčení.


Myslím, že já a Chloé k sobě prostě patříme. A pokud nevěříte na lásku na první pohled, věřte, že existuje. Mezi mnou a touto voňavkou totiž přeskočila jiskra na první přičichnutí a od té doby tvoříme nerozlučnou dvojku. Má krásnou květinovou vůni a navíc moc pěkný flakonek. Takže pokud hledáte smyslnou vůni třeba pro někoho k Vánocům, se See By Chloé určitě nešlápnete vedle. 


Podzim, huňaté šály a zacuchané vlasy. Jo, přesně tak to funguje. Taková přitažlivost. A zejména v tomto období proto nedám dopustit na sprej Biolage Hydra Source pro suché vlasy od Matrixu. A miluju ho i přes to, že suché vlasy nemám. Ale hlavně po umytí mám fakt problém mokré vlasy rozčesat, takže vždycky nastříkám do vlasů tenhle zázrak a Tangle Teezerem je rozčešu jako mávnutím kouzelného proutku. Takže pokud máte stejný problém, určitě si ho kupte! Už mám doma několikáté balení a neměnila bych.


S prvním padajícím listím začnu mít problémy se suchou kůží, a to jak na rukou, tak vlastně po celém těle. Sahám tedy po různých krémech (vyzkoušela jsem jich už několik), tělových mlékách a taky hutnějších balzámech na rty. Jedním z podzimních oblíbenců je krém na ruce s propolisem od Améte. Stačí ho vážně malinko, ale mažu se s ním hlavně na noc, protože je celkem mastný. Funguje ale skvěle!



Posledním oblíbencem je tělové máslo s mangem od NIP + FAB pro suchou pokožku, které mám už hrozně dlouho, ale vyzkoušela jsem ho až letos na podzim. Je hutné, celkem hezky voní a dobře hydratuje. Jedinou nevýhodou je, že je ho v krabičce celkem málo a už ho mám skoro pryč.


BEZ JAKÝCH VÝROBKŮ SE NEOBEJDETE NA PODZIM VY? 

8 komentářů:

  1. Ta paletka vypadá opravdu krásně :) A začala jsem tě sledovat, mas moc hezky blog :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bez krému na ruce :) Dřív jsem hodně používala jelenní lůj, teď jsem s ním ale velmi opatrná, protože se mi na tom vytvořila závislost a fakt to bylo peklo si odvykat :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Od chloe mám jinou voňavku, ale mrknu na tohle:)) a krém na ruce mě zaujal:).
    Já momentálně se obejdu bez carmexu na rty a bez krému, protože mám suchou pleť a letos to nějak moje pleť snaší špatně :/

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mám jednu paletku od MUR a som s ňou nesmierne spokojná, takže verím, že si aj ty s tou svojou! :).

    THE WORLD BY KEJMY | CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup Revolution mám moc ráda, mají krásné paletky a jsou fakt super :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná paletka

    Pojď si k nám zasoutěžit o kupón na nákup v bellarose v hodnotě 3000,- Kč

    SOUTĚŽ

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka je super a taky by se mi nějaká líbila, ale bojím se, ze bych se nedokázala namalovat jako to vidím u jiných holek. Jinak s tou suchou pokožkou je to des. Mazu pořad dokola ruce, obličej a rty. Uz aby zas bylo teplo :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥.